du tror på mer skit än din hjärna klarar av

så mycket skitsnack, jämtjämtjämt...
& ändå säger du att du litar på mig, men nej.                                                          
du tror så mycket, för mycket, kanske ska fråga istället..
men nu tror jag, att du själv har insett, bra mycket

och när man väljer bort personen som man säger att man älskar mest av allt,
för en annan,
då får man stå sitt kast

förstår mig inte på folk, men dagen kommer då det kommer svida extra mycket tillbaka
du lyckades verkligen, förjävligt! och det kommer slå tillbaka, det svär jag på.
__

sitter hemma vid michellebabe, blir till att bara ta det lugnt ikväll. kolla på film och prata, loveit!
dom här dagarna, så har jag verkligen insett vad folk går för.
och mina brudar, de är fan de bästa som finns! ni får mig alltid att le, hur jobbigt det än är! ;*

allt går visst om man vill, för jag kommer aldrig sluta tro på ett lyckligt slut <3
                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: michelle

jag älskar dig, gumman. & jag finns alltid för dig! tack för igår :) <3

2009-11-21 @ 12:08:13
URL: http://mitchelle.blogg.se/
Postat av: jennifer

& jag älskar dig babe! det är jag som ska tacka <3

2009-11-25 @ 20:08:52
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0