sjuk satan...

jag & älsk ligger i sägen framför varsinn dator, som vanligt :}
ska väl kolla på film typ nusnart, bara att han tycks ha fastnat framför ett väldigt spännande spel
då han inte ens kan prata!
själv är man sjuk, kan hä va svinis tro? jag tänker då tro det är som så, fast pappa säger att jag har vatten i lungorna. svinis låter roligare :) stackars emmababe är också jättesjuk, måste fan ha varit något i dendär ölen!
tempen visar 38.5 bara, så med några ipren i kroppen så kommer jag nog till skolan ändå ;> finns då fan inge värre än & ligga hemma SJUK, finns inget & göra och finns aldrig något på tv'n heller...
visar sig, mamsen släpper mig nog garanterat inte =)
__

igår va de bakis hela dagen, fast sen pallrade jag mig ur sängen & drog till säter där tom.s och resterande fittungar skulle dryga så mycket som möjligt när man var kalasbakis! :] va vid snickeriet med emma.gf & låg skitskönt på max's skuff med benen uppe på dörren, va inte långt ifrån att somna, då kommer bögtom och utför detta :

så numera har mina gamla favoritskor två stora jävla hål i sig! tack fan ;b
fast lite kul va det dock..
senare åkte jag med martin till borlänge fram & tillbaka, enbart för att köpa cigg.
på tillbaka vägen åkte vi flygrakan & strax innan där körde vi om andreas.k lite fint :D
tillbaka i säter så mötte vi upp andreas vid nya rondellen så följde jag me honom till hedemora
fram & tillbaka,
enbart för att köpa döla på donken ;] bra gött!
__

nästa helg är redan planerad! hemmamys och inte en droppe alkohol (y) den ni, tro de eller ej
ne nu blire film & pusskalas med bäjb, om han nu vill bli sjuk vill säga! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0