skummparty


den här dagen har varit supertoppen, speciellt på sk'n då källström överskattade sin förmåga att gunga på stolen. HA! stackarn, tippar fasen på hjärnskakning alltså.. och inte nog med det så har väl emmababe och frojd stimmat värre än vanligt, inge vidare otippat. men eftersom skratt förlänger livet så lär vi inte dö på bra jäkla länge samtidigt som vi snart kan gå och stämpla med varsinna 8'pack =) [eller de kanske är en myt att man får magmuskler av att skratta? äeh, vad vet jag]

& imorgon ska jag äntligen få träffa mich, fytusan va längesen de va nu!
jag har saknat dig så de är sjukt åt de <3
__

förövrigt så slängde jag & älsklings.p oss i badet idag. göörmysigt! dock råkade jag till o börja med hälla i halva påsen med badsalt i plurret vilket ledde till mycket bubblor redan där, och eftersom min ig'halt inte är alltför hög så slår jag såklart på jacuzzi-bubblorna vilket ledde till att hela duschjäveln va full med bubblor (y) lite fränt va det faktis, de såg ut som grädde alltihopa :)




så nu ligger jag och patrik i sängen och gråter av skratt, här får ni anledningen! ;>
alla barnen använder glidmedel, utom bror som använder snor.
-
alla barnen gick isäng med varandra, utom palle som gick i säng med sin nalle.
chatjing&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0