dags att ändra situationen

det är sjukt sånthär.. hemskt också
men jag kommer att klara det, de vet jag.
och kanske hade jag fel, när jag sa att allt går att lösa om man bara vill...
__

tur jag har mina brudar! igår va jag & m ute och vandrade i skitvädret i
typ två timmar efter vårat älskade snack som höll i sig bra länge,
när hon sedan vandrade tillbaka till nicke så åkte jag bil en sväng tills
lillemma fick ta över,
så då traskade vi på i all evighet. tror jag kom i säng vid typ halv 1-1 tiden!
och på tal om ingenting, fyfasen va skönt jag sov inatt. tro det eller ej!
                                                  __

måste även slänga in emokid och eric på ett hörn! stackars satar, vi hade nationella svenska b idag
när dom var klara med sina arbeten så kukade systemet ihop så uppgiften försvann! surt värre
fem timmar, holycrap!


försök du, men jag går inte på det längre. and you know it!


Kommentarer
Postat av: michelle

<3<3<3<3

2009-11-19 @ 09:14:40
URL: http://mitchelle.blogg.se/
Postat av: jennifer

loveugirl! <3

2009-11-20 @ 17:36:53
URL: http://jnnfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0